![De ce dublarea mizei poate fi o strategie riscantă și cum să o abordezi corect](https://arges-sport.ro/wp-content/uploads/2025/01/De-ce-dublarea-mizei-poate-fi-o-strategie-riscanta-si-cum-sa-o-abordezi-corect-150x150.jpg)
Simone Tempestini conduce după prima zi a Raliului Argeșului
![Simone Tempestini conduce după prima zi a Raliului Argeșului](https://arges-sport.ro/wp-content/uploads/2020/06/Tempestini-Skoda.jpg)
Raliul Argeșului a programat astăzi primele două probe speciale, ambele fiind câștigate de campionul național en-titre Simone Tempestini. În clasamentul provizoriu, Tempestini are un avans de 28,7 secunde față de Dan Gârtofan, înainte de cele patru probe speciale programate a se desfășura sâmbătă. Vali Porcișteanu este pe locul 5 după prima zi, iar Cristian Dolofan pe 13.
La ora 16:30, în Piața Vasile Milea a avut loc startul oficial al echipajelor înscrise la Raliul Argeșului. În prezența președintelui FRAS, musceleanul Norris Măgeanu, mașinile de concurs au plecat simbolic în cursă, dar cronometrarea propriu-zisă a fost doar pe traseul de 12 kilometri de pe raza comunei Godeni, din apropierea Câmpulungului.
La dus (Proba Specială 1), Simone Tempestini a obținut un timp de 6 minute, 43 de secunde și 40 de sutimi, în timp ce la întors (Proba Specială 2), campionul național a scos un timp și mai bun: 6:40,00. De fiecare dată, el a fost secondat de Dan Gârtofan. Înscris pe ultima sută de metri, piteșteanul Vali Porcișteanu a concurat pe un Mitsubishi Lancer Evo 9 și a terminat PS 1 pe locul 5 și PS 2 pe locul 4. În total, după prima zi, Porcișteanu are o întârziere de 1 minut și 2 secunde față de lider, în timp ce Cristian Dolofan are de recuperat 1:57,3.
Clasament provizoriu după prima zi
1. Simone Tempestini / Sergiu Itu – Skoda Fabia R5
2. Dan Gârtofan / Tudor Mârza – Skoda Fabia R5 – la 28,7 secunde
3. Alexandru Pițigoi / Anton Avram – Porsche 911 – la 31,4 secunde
4. Norbert Maior / Francesca Maior – Peugeot 208 R2 – la 54,7 secunde
5. Vali Porcișteanu / Dan Dobre – Mitsubishi Lancer Evo 9 – la 1:02,1
Sâmbătă, raliul se mută la barajul Vidraru, acolo unde vor avea loc patru probe speciale. Primele două (dus-întors) vor fi pe un traseu de 27 de kilometri în jurul barajului Vidraru, iar ultimele două (tot dus-întors) vor avea loc la Piscul Negru, pe un traseu în lungime de 10 km. Prezența spectatorilor pe traseu este limitată din cauza coronavirusului, dar cei care doresc să-i vadă pe piloți în acțiune trebuie să urce dis-de-dimineață pe probe.