Selectați Pagina

Prostia care taie vulturi

Prostia care taie vulturi

La amicalul de astăzi cu Petrolul, nu am putut să nu remarcăm noile tricouri ale FC Argeş. Mintea creativă, şi probabil colectivă a celor din club, a rodit un „design” absolut unic în istoria fotbalului mondial: sigla clubului tăiată pe jumătate şi plantată pe partea ficatului. Da, am mai văzut sigle în degrade pe fundalul materialului, sigle din care se vede un detaliu însă ce au făcut ei aici, bate orice imaginaţie. Dacă FC Argeş ar avea oameni pricepuţi la departamentul imagine, scena asta nu exista. Pentru că sigla FC Argeş era protejată de astfel de idei tâmpite printr-un Manual de Identitate Vizuală (care reglementează ce ai voie şi ce nu să faci cu un logo, adică să nu îţi bati joc, mai exact).

O să trimitem o sesizare producătorului Macron în Italia, (al treilea brand sportiv în anul 2017 în competiţiile UEFA) să ia atitudine despre cum le este afectată, la rândul lor, imaginea.

Ne-am dori ca Primăria Piteşti să conştientizeze importanţa imaginii FC Argeş şi să selecteze mai atent pe mâna cui lasă exploatarea unui brand valoros al fotbalului românesc.

Material preluat de pe pagina suporterilor alb-violeți, https://www.facebook.com/FCArges1953/

Distribuiţi ştirea!

Despre autor

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Reclamă

Reclamă

Urmărește-ne pe Facebook

Reclamă

Reclamă

Reclamă

Reclamă

Case Pariuri Online

Pariuri Sportive online

Reclamă

Case de pariuri online din Romania

Reclamă

Reclamă

Reclamă

Reclamă

Reclamă

Reclamă

Reclamă

Reclamă

Reclamă

RSS Ştiri gonews.ro

Arhivă știri

Categorii

Reclamă